søndag den 30. juni 2013

Weekenden

Så blev det søndag... Nok engang no surprise there...

Min weekend har været skøn, både madmæssigt og kulturigt (hmm kan man sige det? Oh well det kan man nu ;-))

Lørdag var jeg på besøg hos min fætter og hans kæreste - hun laver bare det bedste mad! Håber lidt på, at hun får taget sig sammen til at lave en madblog med alle hendes opskrifter mmm.


En lækker krydret bøf og masser af grillet grøntsager.

Og så har jeg besøgt nogle små semi mini pigs





How cute is that? Hvis man sagde 'sit' til dem, så satte de sig - ligesom en hund!!!

Idag har jeg været ude og se Sculpture by the Sea


Vi startede med burger på The Burger Joint - and let me tell you: mums! Jeg fik en italiensk burger med tatarsauce til. Uf det var godt...

Og nu til Sculpture by the Sea part 2 og mine yndlings











Den ultimative skulptur og den mest fantastiske og yndlings var denne her, og den eller de var de sidste på ruten














Er de ikke bare fantastiske?!

Håber I har haft en dejlig weekend også :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar