mandag den 3. juni 2013

Ugen der gik

Så blev det mandag igen, og her kommer lige et resumé af min uge


Peace out - var meget street i mandags med leopard, gold chain og solbriller





Homemade pizza af rester



En meget fin gave fra Kasia Lilja Wasilewska


Jeg nød solen inden det lige pludselig stod ned i stænger og torden og bum bum


Havde min ny indkøbte top på, som jeg købte til Black Lily lagersalg på Trøjborg. Den smitter desværre af... Bah


Grill i Uniparken med veninde


Mmm skumfiduser


Fredag var min veninde og jeg en smuttur til Tyskland aka Fleggaard...


Gizmo ude og bade i en sø


Jeg tog forskud på julen med en meget stærk Christmas Ale, puh 8,5 pct. og 25 grader...





Lækker grillmad i min mors sommerhus ;-)


Mig og en buket syrener - All time favorite blomst - til min mor :-)

Nu er det en ny uge og jeg har fri på onsdag, yay. Den dag skal bruges på en smuttur til CPH for at besøge min dejlige og savnet storesøster på Amager. Vi skal på Bakken og jeg glæder mig sindssygt! Både til at se hende, men også til at komme på Bakken, jeg har nemlig aldrig været der...

God mandag!

2 kommentarer:

  1. Pizza, grill og ristede skumfiduser! Du har den ideele madplan <3

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hvad mere har man brug for ;-) gid den så sådan ud hver dag ;-)

    God aften!

    SvarSlet