fredag den 21. juni 2013

Friday

Yay weekend!



Det har været en laaaaang uge... Northside var hård og jeg er gammel - snart 27 år puh 😒


I denne weekend skal jeg holde fødselsdag for familien og senere fejre en kammerats fødselsdag, pyh det blir hårdt hihi yeah right 😉


Efter min egen fødselsdag imorgen skal jeg videre til min bedste vens fødselsdag, og han er stor fan af TinTin så



Jeg har lavet dette billede i sort/hvid til ham. Jeg håber han bliver glad for det. Tegningen er fra TinTin og hajsøen - god film!

4 kommentarer:

  1. Sejt! Så fedt med en hjemmelavet gave - min kæreste er også Tintin-tosset, så var jeg ferm med en tushpen, havde jeg klart også fixet ham sådan en.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Gammel ej det er du bestemt ikke. Gid det var mig der blev 27 i år :) Jeg brugte også lige 2-3 dage for at komme helt ovenpå igen efter Northside..

    Super fedt med en gaven til din ven, den kan han da kun være blevet glad for!

    /Lou

    SvarSlet
  3. Hihi hvor et du sød :-) men man føler sig gammel, når det tager en så lang tid om at komme over en festival.

    Og han blev rigtig glad for den, og selvom Tintin vat blevet til en skygge, jeg kan bare ikke tegne mennesker.

    God søndag til dig :-)

    SvarSlet
  4. Min kammerat blev også rigtig glad for den :-) hvis du ikke er så ferm med en tusch, kan du jo altid bruge noget bagepapir og tegne over noget? :-)

    God søndag!

    SvarSlet