søndag den 9. juni 2013

Rigtig go lør da dag

Som Bubber ville have sagt ;-)

Det var en rigtig god en af slagsen.

Jeg var hurtig inde i byen om formiddagen, inden jeg skulle hjem til min storesøster, og der spottede jeg disse virkelige lækre ting!




Nøj hvor ville jeg gerne have disse 3 ting, men jeg turde ikke spørge på prisen, jeg er hundrede på, at den var høj :-(








Da jeg kom hjem til min søster, så jeg dette virkelige smukke billede af Lisa Grue, som hun har hængende. Wauw alle de detaljer! Elsker det virkelig, så smukt :-) jeg er meget misundelig.

Hun tog også lige et outfit-billede af mig på vej til byfest - ved ikke lige hvorfor jeg kigger op haha


Shorts SAINT TROPEZ / Top BLACK LILY / Habit JUST FEMALE / Halskæde HogM / solbriller RAYBAN / sko TOPSHOP

Om aften var jeg ude at fejre en kammerats fødselsdag med en øl på Tir Na Nog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar