tirsdag den 18. juni 2013

Nordsiden aka Northside

Pyh sikke en weekend... Billeder siger jo mere end 1000 ord så



Klar parat start - Day 1



Pladsen mange timer senere



Mig om lørdagen i min nye Margit Brandt t-shirt, som jeg fik af min dejlige storesøster :)



Morgenmad, de bedste havregrynspandekager lavet af min kammerat Tor



Mig og min veninde



De bedste øko fritter og aioli



Mø!!!



Northside beer


Vores lørdag sluttede af med Trentemøller og senere med bacon balls ;-)



Og søndagen startede med cola!



Den populære kamstegssandwich med sprøde svær



Champagne under Gogol Bordello - sådan er standarden bare og sikke en fest




Mig der er meget fuld og en papkasse vi døbte Bjarne




Farvel Northside og tak for denne gang, det var en fest... Som altid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar