lørdag den 1. juni 2013

Kasia Lilja Wasilewska

Meet Kasia Lilja Wasilewska




Min Wall of Fame er blevet endnu større, jeg har nemlig været så heldig at få en Kasia Lilja Wasilewska illustration!
Hun er virkelig en dygtig og fantastisk illustrator. For de af jer, der var til Designcellerne/FÆNGLSET i Horsens, kender I hende sikkert ret godt, men hun var helt ukendt for mig. Men efter hun kontaktede mig på Instagram, er jeg hooked :-) Her kommer nogle af mine yndlings












Jeg har venligst lånt disse fra Kasia Liljas pinterest
Tjek hende ud både på Instagram: @kasialilja, pinterest: kasialilja og via facebook: kwartdesign.
Og nu til mesterværket, mød Dreams








Jeg elsker den! Alle detaljerne, den sorte farve.
Hver gang jeg ser på den, finder jeg nye ting som små prikker, streger eller noget der kunne minde om et spindelvæv eller blade i skoven.
Hvad synes I?

4 kommentarer:

  1. Super fine er også glad for mit:-) moar

    SvarSlet
  2. Det var godt at høre :) og ja de er vildt flotte!

    SvarSlet
  3. Elsker bare min illustration og den har fået en plads lige i centrum :)

    SvarSlet