onsdag den 26. juni 2013

Fødselsdag

Igår blev jeg jo 27 år og det var en smule hårdt hihi 😉

Dagen startede med morgenmad på job - godt nok ikke pga min fødselsdag, men alligevel


Senere til frokost fik jeg et KÆMPE stjerneskud - igen heller ikke pga min fødselsdag, men alligevel haha! Men så fik vi kage


BUM siger jeg bare. Den hedder Kongekagen

Aftenen skulle fejres med en veninde og det var meningen, at vi skulle på Den Rustikke, men vi endte på Sct. Oluf som også ligger i Mejlgade









Vi fik sukker saltet laks (sagt med fransk/dansk accent) og kalvebov med asparges og aspargeskartofler amme nam.

Og så fik jeg selvfølgelig en gave








Nemlig disse fine øreringe fra MossCopenhagen, de hedder Mila Hook og kan findes lige her

Elsker dem allerede og sikke en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar