mandag den 1. april 2013

My Eastergram

Så er påsken snart ovre... Desværre. Jeg har haft en fantastisk dejlig en af slagsen med alt hvad sådan en tilhører :-)
Så lad os starte fra en ende af


I onsdags stod den på Coca Cola Light og smørrebrød på job og senere stegt flæsk og P3 Guld med venner. P3 Guld var liiidt kedeligt eller var det bare mig?





Min torsdag blev brugt i familiens tegn, jeg var nemlig til påskefrokost hos min moar. Jeg havde lavet hjemmelavet påskeæg til hende om mine søstre med alt hvad sådan en indeholder (efter min mening ihvertfald ;-)) og så dagens påskeægshøst :-)


I fredags var jeg ude og spise med min dejlige søster og hendes kæreste, de var nemlig på påskevisit fra København. Vi var en tur på Grappa og derefter på Tir Na Nog og få øl :-)








Lørdag var jeg på tur til Aalborg og besøge en veninde, den stod på lækker burger og homemade hindbærsnitter namme nam.

Resten af påsken har stået på lidt af hvert, lidt shopping, mad (selvfølgelig), hygge og en masse andet, som I får i et indlæg for sig :-)

Håber I nyder den sidste dag i påsken, min står på afslapning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar