søndag den 28. april 2013

Min St. Bededagsferie

Her kommer lige rimelig meget billedespam af min bededagsferie, bær' venligst over med mig ;-)


Foråret er her, I Can tell


Jeg elsker stadig påskeliljer, og så selvom påsken er ovre, og elsker selvfølgelig mit Anne Boysen betonhus


Hjemmelavet pandekager


Guinness og hygge med kammerater


Min favorit drik, Coca-Cola light on the rocks - drikker alt for meget ;-)


Morgenmad


Gåture med Gizmo i min nyerhvervet jakke, købt af storesøster :-)


Saturday roast aka kotelet med fattigmandsrisotto - opskrift kommer senere

Håber jeres har været lige så skøn som min.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud - ferie, solskin og god mad holder bare! :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hey Anne

    det er den bedste kombination :)

    SvarSlet