søndag den 7. april 2013

Genbrugsguld og skøn weekend

Ih sikke en dejlig weekend det har været.
Fredagen blev brugt på sofaen foran fjernsynet/netflix, hmm rimelig kedeligt.
Men igår var jeg på genbrugsjagt med min dejlige søster og se lige de lækre ting (synes jeg selv;-)), jeg fandt.





En lampe i guld! // olielamper, som jeg tænker, bare skal pynte lidt // marmorlysestager, ja jeg ved sgu ikke helt med dem, det er måske lidt for hypet for mit vedkommende // en mintfarvet skål, som min søster fandt til mig :-) // og to keramikvaser - den ene changere lidt over i kobber, som jeg jo er stor fan af og den anden (den med persillen) er sådan lidt lyserød/lilla.

Til aften fik jeg besøg af en veninde, hvor den stod på pizza og is mmm!





Mmm...


Ellers har jeg bare nydt det gode vejr og luret på blomster ;-)

I aften står den på fejring af min venindes fødselsdag, god søndag derude!

2 kommentarer:

  1. Åh, der er intet som en god genbrugsjagt - det må jeg snart på igen!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja Anne det er bare det bedste, men jeg har vist ikke plads til flere ting i min lejlighed nu hehe ;-)

    SvarSlet