tirsdag den 23. april 2013

Europaller og lidt mere kage

Min søde moar har været på besøg idag, og se lige hvad hun havde med til mig!


Et europallebord eller sofa/siddepladser. Uh glæder mig til at solen kommer igen :-)



Og så har jeg bagt kage... Chokladruter for at være præcis. Jeg har brugt denne opskrift af Frk. Kræsen. Jeg har selv tilføjet lidt mini oreos og lidt mere chokolade, hehe.
Kagen er bagt pga., at jeg har nogle meget kageglade kollegaer, der har presset mig lidt... Kvagekage - som de ville kalde det, og det kender jeg ikke noget til, laver da aldrig fejl ;-) så nu gider jeg ikke høre mere pis fra dem!
Og så har jeg shoppet lidt. Jeg har tabt mig en del, siden jeg startede på pointkur, 15 kg. for at være helt præcis. Så jeg mangler rimelig meget tøj. Derfor har jeg investeret i nogle shorts.




Nemlig disse to, en rød/orange (ved sgu ikke hvad farve jeg skal kalde dem) og et par sorte. De er fra H&M og jeg er virkelig glad for dem allerede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar