tirsdag den 16. april 2013

De sidste par dage


For dem der følger med på Instagram, har sikkert set nogle af disse billeder før, men her kommer et lille udpluk fra de sidste par dage :-) nothing much, bare hygge.


Jeg har været ude og nyde det gode vejr, og så har jeg fået luftet mine old New Balance


Jeg har været en tur på Mc Donalds mmm cheddar cheese dip my favorite :-P


Læst nogle af mine yndlings blade, specielt gastro og Boligmagasinet





Duftet til det lune forårsvejr og spist vandmelon


Set på at Gizmo roder, han er sgu som et lille barn :-)



Og så har jeg "luftet" mine virkelige laaange ben i shorts haha. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst, eller om jeg nogensinde har haft shorts på! Shorts'ne er desværre ikke mine, men er lånt af min veninde, men nu vil jeg virkelig gerne have nogle! Uh!


Og så har jeg nydt is fra Dolce Vita - det bedste is-sted i Århus, hvis I spørger mig altså :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar