fredag den 25. januar 2013

Weekend weekend weekend

Yay, så blev det endelig fredag og sikke en dejlig dag! Den startede tidligt med arbejde og kulde brrr.


Så jeg tegnede lidt ved stoppestedet for at holde varmen.

Senere skulle jeg hjem til min dejlige storesøster og svoger, og selvfølgelig min smukke niece og lækre nevø og spise.


Mmm lækre pitabrød med tunmousse og skinke


Og selvfølgelig rødvin arh, det er altid en god start på en fredag, har jeg ret?;-)

I den seneste tid har jeg klynket lidt over, at jeg ikke kunne shoppe pga. en meeeeeget laaaaang januar måned... og så er det jo godt, at man kan komme hjem til storesøster, der har så mange ting. Og når man handler med hende får man det jo på kredit hihi;-)

Mine fund viser jeg imorgen, nu vil jeg nemlig se håndbold, kom så Danmark! Lålålå.

4 kommentarer:

  1. Tak for i går det var hyggeligt, selvom Storm ikke var helt frisk :)

    SvarSlet
  2. Rødvin er bestemt den bedste måde, at sparke sin weekend i gang på!

    - Anne

    SvarSlet
  3. Altid, både fredag, lørdag og søndag hihi:-)

    Pernille

    SvarSlet
  4. Det var så hyggeligt og tusind tak for lækker mad og en god handel:-)

    SvarSlet