søndag den 13. januar 2013

Søndage

Jeg har sikkert fortalt det før, men nu fortæller jeg det lige igen :-)
Jeg sætter stor pris på mine søndage, det er nemlig der, hvor jeg slapper fuldstændig af. Jeg kan ligge længe i sengen, gå lange ture med Gizmo, halvsove på sofaen til en film, være kreativ og selvfølgelig gøre rent - ej forglemme det ;-)

Så hvad er min søndag blevet brugt på i dag? Jeg stod op omkring kl. 9.30, og lagde mig med min dyne på sofaen og satte Julie&Julia (som er min yndlingsfilm) på. Jeg faldte i søvn hihi surprise! Nåh, men efter en ordenlig skraver, gik jeg i bad og så ud og gå med Gizmo


Brrr det var sgu koldt!

Resten af eftermiddag blev brugt på at gøre rent og vaske tøj, meget kedeligt hihi. Og så har jeg været lidt kreativ.


Stars, jems and stripes.

Hvad synes I?

Nu vil jeg se resten af Borgen, god søndag!

3 kommentarer:

  1. Lyder dejligt :) mig og Storm har været syge siden fredag og har ikke sovet i to nætter :( det er dog bedre nu. Dumme influenza :S meget fin tegning!! Hvis du ikke selv får plads til den så kan jeg sagtens :) knus

    SvarSlet
  2. Ej hvor træls for jer begge to:-/ det er sgu da irriterende at I ikke kan slippe af med det... Og der er sgu ikke meget plads på mine vægge, men vi kunne lave en bytter;-) jeg er ret vild med din postkortholder;-) hihi eller måske den blå lampe du lige har fundet i genbrugsen, den ville passe perfekt til min diamond light pære ;-)

    SvarSlet
  3. Ahr det tænker jeg lige over vil ikke af med det....

    SvarSlet