søndag den 27. januar 2013

Guld pt. 2

Så kommer vi til anden omgang af guldet


To fine lysestager i blå


Smuk lille vase, ih hvor jeg elsker keramik


Nye tallerkner. Jeg er ikke typen der samler på noget bestemt mærke, så disse passer perfekt hos mig.
Der er ikke ret meget i mit køkken der matcher overhovedet, men det synes jeg, er en del af charmen:-)


En tavle til køkkenet. Nu mangler jeg bare noget kridt.





Så var jeg lidt kreativ i fredags, efter at jeg så dette indlæg hos min søster. Min mor har nemlig for noget tid siden, lavet disse fine huse til mig i træ, hvis nogle kan huske dette indlæg. Og dem har jeg malet sort med tavlelak:-)


Jeg købte også denne klokke. Spøgelset var dog ikke en del af dealen, det er mit og jeg elsker dem meget højt (jeg har 11 stykker). Spøgelset er fra Anders Arhøj.


Den sidste ting, er denne fine platte min søster har lavet, eller rettere har dekoreret:-) jeg synes bare den er så fin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar