lørdag den 5. januar 2013

Feeling sicky

Når man ikke skal lave noget i ens weekend udover overarbejde imorgen, og man har følelsen af en influenza på vej. Kan man ikke gøre andet end at ligge på sofaen både fredag og lørdag. Igår havde jeg dog lidt en festlig aften, jeg så nemlig Jersey Shore! Hehe jeg indrømmer blankt, at det er et underholdende program punktum.



Lige nu, ligger (lad os bare sige, at jeg har ligget her det meste af dagen) jeg med dyne og ser River Cottage og venter på DR2 tema om The Great Barrier Reef. So Animal Planet agtig;-)





Cola, salt pretzels, appelsiner og lidt cookies, og så er jeg klar til en rocking saturday night or something on the sofa, woop woop! Bordet er just for the show, det hele kommer over i min anden seng, nemlig sofaen;-)


Kan I sige appelsin?! Sådan her ser jeg ud lige nu, lækker ikke? Ingen makeup, trætte øjne og meget hostende og semi hæs. Hot hot hot! Or not...

Håber I har en lidt sjovere lørdag aften:-)

PS Nu også med en delle på halsen, hmm sexy bitch!

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg så nu også River Cottage igår, det er altså et skønt program :D Elsker Hugh.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne

    Undskyld mit sene svar, men ja Hugh er bare den bedste:-)!

    Pernille

    SvarSlet