onsdag den 30. januar 2013

Cykelstyrt, ar og trøsteshopping

Lorte sne, smeltet sne... Bare is eller rettere sort is! Jeg væltede på cykel igår and that shit hurts:-/



Hvis I kan se den sorte streg på min hals til venstre for jer, er det mit ar. Eller rettere brændemærket fra cykelhjelmen. Og et blåt mærke og en meget øm røv og et lår, men det får I altså ikke lige at se hehe.
Men når man nu er sådan en pivskid, er det jo godt, at man har en aftale om at tage ind til byen med en veninde og shoppe efter job;-) og dette er hvad jeg fik








To bluser i chiffon, en i mint og en i sort // hvid habit! // en sort og en stribet nederdel. Det hele er fra H&M.


Lidt details af de nye



Og så fik jeg endelig CLEAN SKIN, til den nette sum af 349 kr (60 ml. og en creme). Very nice, siger jeg bare;-)
Dårlig start på dagen... God afslutning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar