fredag den 11. januar 2013

T G I F

Jubiiiii! Så blev det endelig fredag! Jeg beklager, at jeg har været så fraværende, men jeg har simpelthen haft så travlt på job pga. månedsafslutning og årsafslutning, så jeg har arbejdet over alle dage undtagen i dag.

Så I får lige en lille billedekavalkade fra min uge - et hint, den handler mest om mad;-)












Mandagens mad: kalvemørbrad med rodfrugt/kartoffelmos og en god sovs med peberbacon og løg // torsdagens: hokaidosuppe igen igen (jaja jeg elsker suppe) // fredagens middag stod på hjemmelavet tunmousse med dilddressing // fredagsslik: appelsin, nashipærer, saltpretzels og hjemmelavet saltristede mandler

Og så købte jeg lige det nye BOLIG MAGASINET.


Uh kan mærke det blir en god fredag - yes people I am single!

Ugens højdepunkt for mig i denne her uge var... En ny støvsuger og be prepared den er POSELØS, OMG!

Det var alt fra mig i dag, håber I får en skøn weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar