mandag den 21. januar 2013

Søndag

Jeg har haft en meget stille weekend, både fordi jeg ingen penge har, og fordi jeg simpelthen ikke havde lavet nogle planer. Så hvad skal man så give sig til?
Som I kan se fra lørdagens indlæg, kan man jo æde ;-), men man kan også tegne lidt




De to sidste billeder er "in the making", og jeg vil lige tilføje, at ingen af disse billeder, er tegnet ud fra fri fantasi, det er nogle andre kreative mennesker rundt i Cyber Space, der har så kreative hjerner ikke jeg... Desværre.
Jeg er bare god til at genskabe ud fra det jeg ser - meget poetisk hihi:-)

Tegning a side. Når man ikke har planer, så laver man nogle, så jeg inviterede min mor og hendes mand på kaffe søndag, og se lige hvad hun havde med til mig
Denne fine Cono stage fra Kähler, som var den sidste af mine julegaver, ihh! Den passer så fint sammen med mine andre julegaver, Tom Dixon og HAY Lup stage.
Og så har jeg endelig fået min kalender op, som AMerryMishap gav til hendes læsere på hendes fødselsdag, Thank you:-)
Den er lidt skæv i kanterne, men jeg er nok også selv lidt skæv i kanterne hehe, så det går nok.
Om aftenen havde jeg en veninde på besøg til hygge og håndbold.

Håber I havde en god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar