lørdag den 19. januar 2013

I Eat All Day Long

Ja det gør jeg! Jeg elsker mad og elsker at lave det.
Det er meget få ting, jeg ikke kan lide, og det kommer nok som en overraskelse for nogle, at det er så almindelige ting som:
Frikadeller, stuvet hvidkål, karbonader og vand, jeg absolut ikke bryder mig om. Og så tænker I nok, WHAT frikadeller for real?! Yes people jeg hader frikadeller, de lugter, smager brændt og sveden, og ja jeg synes bare ikke det er et hit.
Mht. vandet, ja jeg ved sgu ikke, har ikke kunne lide det, siden jeg var barn. Tror det har har noget at gøre med, at det ikke smager af noget, ellers så ved jeg det virkelig ikke. Jeg kan i hvert fald ikke få det ned, pyh så fik vi vist det på det rene.
Men nok om min kræsenhed og tilbage til "Jeg elsker mad og jeg elsker at lave mad"-delen. Så her kommer en lille Instagram-mad-kavalkade af nogle af dagens måltider.


Eftermiddagssnack - appelsin og Faxe Kondi - fordi det er min yndlings sodavand ;-)


En anden lille snack - kloakslam bolcher


Lørdagsmiddagen - svinemørbrad, bacon, løg, champignon, fløde (mmm) med pastapenne


Desserten - skyr+vaniljesukker med sommerens jordbær fra min mors have;-) Hvis jeg havde blendet den, tror jeg, at det var blevet til is :-p


Til sidst, min aftenssnack - gulerødder, dip og saltpretzels

Yum yum.

God lørdag!

PS En sidste lille ting, jeg bryder mig heller ikke i peanetrejechips, bvdr.
Den er bare fesen, en skændsel og kan snyde en, når man tror, at det er en ostepop, fyha!


2 kommentarer:

  1. Hi hi elsker dine skøre indlæg :) og har sindsyg lyst til kloakslam nu

    SvarSlet
  2. De smager bare sååååååå goooodt:-) elsker dine kreative og genbrugsindlæg! Jeg må i nogle genbrugsbutikker noget oftere:)

    SvarSlet