tirsdag den 22. januar 2013

Home og hverdagen

Jeg elsker at være hjemme i min lejlighed, don't get me wrong, jeg elsker skam også at være ude;-) Der er bare noget over at være hjemme uden at skulle tænke på, hvordan man ser ud og bare gå og hygge om sit hjem:-) så det har jeg gjort.


Jeg er lidt træt af mit badeværelse, både fordi jeg ikke synes, at der er hyggeligt derinde (haha you know what I am talking about;-)) ej sorry too much info.
Men der mangler bare et eller andet, en hylde, lidt mere lys, I don't know?
Så jeg har flyttet lidt rundt på nogle kasser, så der var lidt flere farver derinde og hængt nogle billeder op. Alle kasserne er fra HAY og kan findes her


Så har jeg givet mig selv lidt blomster, elsker tulipaner og jeg synes selv at en smule påskeliljer giver en lille snert af forår... Please kom snart! Hader det lorte sne, dog ikke så meget i weekenden ;-) og måske lidt mindre i dag for...


... da jeg var ude at gå med Gizmo, faldt jeg over dette. Jeg synes simpelthen at det var så fint at bærrene havde farvet sneen rød. Bootsene er fra Pavement


Så får I lige et smugkig til mit soveværelse. Lidt forskellige blade, Diamond Light og et loppefund.


Når jeg kommer hjem fra job, skifter jeg altid til noget lidt mere afslappende. De grimmeste bukser, vist nok fra Føtex, H&M t-shirt og Samsøe Samsøe hjemmesko.

Lige nu ligger jeg på sofaen og ser Dokumania på DR2, pyh man får jo tårer i øjnene, hvor er det uhyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar