søndag den 9. december 2012

My weekend

Uj jeg har lavet mange ting i denne her weekend.

Fredag besøgte jeg min dejlige søster og mine to guldklumper. Og se lige hvad min dejlige niece havde lavet til mig


Dette fine hjerte:-) og så har jeg fået pakkekalendergave af min mor, en fin svamp til lys, trænissen er et arvestykke fra min farmor.

Lørdag var jeg først og fremmest til Aarhus Arkitektskolens julemarked, wow der var mange mennsker, men fandt nogle fantastiske ting



Nemlig denne smukke ring med kork, lavet af Maiken Klüver


Taske af Zesach og denne fine plakat af Christine Hauge Ringsmose

Efter julemarkedet, stod den på julegaveindkøb, brrr det var koldt, og jeg blev ikke engang færdig


Men hvor er de smukt pakket ind, er jeg den eneste, der elsker flot indpakning? IH!

Når man er på julegaveindkøb, har man jo brug for en pause;-)





Burger på Sharks Diner og øl på Bryggeriet Arh.

Imellem burger og øl fandt jeg denne lækre strik





Den luner i dag:-)

Min lørdag sluttede af med god middag på Jakobsen Grill og drinks på Sidebar i godt selskab


Middagen bestod af confiteret andelår, kalveculotte og tiramisu namme nam:-)

I dag har jeg været kreativ, men det er jo 2. søndag i advent, så den får I lige i et indlæg for sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar