tirsdag den 4. december 2012

Hverdagen

Når jeg kommer hjem fra job, kan jeg godt lide at hygge om mig selv, og så selvom jeg KUN er mig selv.
Så her kommer lige en smule billedespam fra min hverdag:-)


Jeg elsker at lave mad, og når man bor alene, gider man altså ikke tage sig til takke med en rugbrødsmad med enten dåsemakrel eller leverpostej. Og så selvom det smager godt;-)
Det er vist ikke nogen hemmelighed for nogle,at jeg elsker suppe, specielt med kød og melboller. MEN det er jo ikke en ret man lige står og laver, når man kommer hjem fra arbejde. Derfor køber jeg tit combisuppe, der får jeg både mine boller og selve suppen. Nu tænker I nok at det lyder kedeligt, men jeg gør suppen til min egen, ved at fjerne de knap så lækre grønsager og tilføjer mine egne, herunder gulerødder, porrer og løg samt kyllingestykker og persille, bon appetit.


Når man er single, får man ikke så tit blomster (ikke fordi kærestepar gør;-)), men jeg kan altså godt lide at have en buket blomster til at stå og pynte. Derfor har jeg i dag forkælet mig selv med en gren med røde bær (jeg aner ikke hvad den hedder), meget juleagtigt og samtidig dekorativt.


Helårsjulestjerne fra KrimsKrams. Jeg fik den for 2 år siden af mine søskende i julegave og jeg elsker den:-)


Mit eget lille juletræ/gren, ih det er bare så hyggeligt med lyskæde!


Og der findes jo ingen hygge uden lidt snacks, eller er det bare mig;-) Nic Nacs og saltkringler yum yum.

Det var lidt fra min hverdag, kan I hygge jer:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar