mandag den 3. december 2012

Julefrokosten

Jeg lovede jo at vise jer mit outfit fra i fredags, plus lidt ekstra tilføjelser i sidste øjeblik;-)


Her er jeg... I fuld figur, med korte ben og det hele... det her blir jeg vist aldrig særlig god til... Hmm

Kjolen er fra Very Vero Moda.

Og så har jeg købt min første læbestift fra MAC


Den hedder Coral Bliss. Hvad synes I, jeg skal lige vende mig til at have læbestift på.

Til outfittet valgte jeg enkelte ringe og øreringe fra min yndlings designer Maria Black og en ny statement halskæde fra Hogm i guld


Jeg har den også i sølv hihi.

Jeg havde købt den nye Diamantissime Mascara fra L'ÓREAL, og lad mig bare sige én enkelt ting om den, det er noget værre bras! Der er intet diamantstøv over den, punktum.

Og fordi det var julefrokost, må man jo godt se lidt 'lækker' ud under tøjet, og så selvom det kun er til ens egen fornøjelse... Og jeg gentager lige: KUN ens egen fornøjelse;-)



Den er fra Femilet, og er bare så fin og enkel.

Jeg vil slutte dette indlæg af med en lidt fuld mig ude på et toilet haha


God jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar