torsdag den 20. december 2012

København

Jeg var jo i København her i weekenden og besøge min dejlige søster, og her kommer lidt (meget billedespam) ;-)
Første stop: Et besøg i SuperLove




















Min storesøster arbejder i denne lækre butik, som jer i København sikkert kender. Og sikke en enorm stor butik med alt lige fra sko, smykker, interiør og tøj pyyyh.

Fredag aften: Hygge med rødvin, tapas og en masse snak.


Namme nam. Jeg gik lidt amok i Magasin, ups ;-)

Lørdagen startede med et solidt morgenmåltid med en sailor, inden den store shoppingtur efter den perfekte nytårskjole (fandt ikke nogen)...


Ohøj! Er han ikke cute, den er fra Lucie Kaas

En pause fra shopping og regnvejr


Dejlig varm champignonsuppe

Lørdag aften havde vi bestilt bord på Tonys





Forret: Vildsvinebresaola og hvidvin (beklager det virkelig slørede billeder)





Hovedret: Rødvin og meatballs


Dessert: Citron gelato med rødbedemarengs. Mums!

Senere drinks på André Citroën


Cosmo!
Senere tog min søster jeg i byen på noget der hedder Tørst Bar eller sådan noget hehe. Der er "desværre" ikke billeder af den tur hehe.

Søndag: Home





En hel bås for mig selv og Pringles. Yeah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar