lørdag den 3. november 2012

TGIF

Så blev det endelig weekend! Og min fredag stod i shoppingens tegn, i hvert fald efter job.
Jeg fik shoppet rimelig heftigt igennem, men det vil jeg vise jer på et senere tidspunkt. Jeg vil nemlig anmelde et hyggeligt sted at spise en fredag aften. Stedet ligger i Guldsmedgade og hedder Langhoff og Juul, det er råt, rustikt og helt igennem økologisk og lækkert!



Det er helt sikkert besøget værd! Min veninde og jeg var i hvert fald glade og mætte:-)

Imorgen kommer begge mine søstre med påhæng. Ih glæder mig så meget! Jeg har ikke set min mellemste søster i flere måneder, da hun er flyttet til CPH, hvor hun er butikschef i SuperLove. Til december skal jeg over og besøge hende og se hendes butik, glæder mig sindssygt meget. Min ældste storesøster kommer også, men hende kender I jo;-)

PS Jeg var ikke ude og få juleøl, er simpelthen for gammel (eller det synes jeg i hvert fald selv), og alle de mennesker der var inde i byen og få juleøl, var virkelig unge...
Er jeg den eneste, der føler mig for gammel til juleøl og sneen falder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar