søndag den 4. november 2012

Sunday

Søndag er min afslapningsdag, så der kan jeg godt lide at tulle rundt derhjemme, lave nem mad, mens jeg lurer på diverse blogs og selvfølgelig tøj på nettet.

Så jeg er faldet for denne smukke coatigan fra modström - så den på min smukke storesøster igår, og ja nu vil jeg også ha' den:-)


Er den ikke fin, den hedder Felicity og kan findes på Superlove

Min aftensmad bestod igen, igen og igen på hokaidosuppe, elsker det


Specielt med bacon og godt brød... Mmm

4 kommentarer:

  1. Yum, suppe er det lækreste (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. mums hokaido suppe :P er det et julegaveønske jakken? ;) tak for super lækker mamse i lørdags! er SÅ fint i din nye lejlighed! I looove it! :)

    SvarSlet
  3. Det er det;) og mange gange i lige måde min smukke søster :)

    SvarSlet
  4. Jeg elsker det! Tror bare jeg skal være mere kreativ mht. supper, ender altid med de samme;-)

    SvarSlet