søndag den 4. november 2012

My weekend

Så er det søndag, og det var den weekend... Desværre, jeg kunne godt have brugt lidt flere dage, men det kunne man vel altid;-)

Jeg havde jo besøg af mine dejlige søstre igår, og se lige nogle fine gave de havde med


Smukke neon lysestager fra Bloomingville // Helbak fugl // Kristina Dam illustration i mint


Er det ikke bare smukt!
Det passer perfekt i min nye spisestue


Elsker mit 'nye' vitrineskab, det er perfekt!

Min veninde var også på besøg igår og hun havde også købt en gave:-)


Bogstavstryk og smukt træpynt.

I dag har min mor været på besøg og se lige hvad hun havde med


En pakkekalender! Jeg kan næsten ikke vente til december, så er man lige pludselig ikke så voksen længere hehe.

Hav en rigtig dejlig søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar