lørdag den 12. november 2011

Julefrokost!

Der er snart julefrokost på mit job, og jeg er ikke typen, der gør det store ud af mit tøj eller det lyder lidt forkert, men jeg har ikke det store strutskørt på med pailletter og sådan. Jeg er til enkelthed med evt. et statement smykke til.
I har nok bemærket at der i mine køb, ikke findes den store farvepalet, jeg er en pige, der er mest til sort, grå og mørke nuancer. Det hænder dog at der sniger sig lidt farve ind en gang imellem.
Sort får jo det bedste frem i en kvinde :)

Men nu til outfittet... Jeg var inde i byen og spise frokost med en veninde, og det var meningen at jeg ikke skulle shoppe overhovedet! Havde faktisk bedt min veninde om at slå mig, hvis jeg ville købe noget ;) men men fik hende overtalt - på en måde. Jeg fandt en bluse fra mbyM - i sort selvfølgelig, og en halskæde fra Rosie & Roses i oxyderet sølv.
Så her er mit outfit til årets julefrokost MEGET nedtonet. Jeg har tænkt mig at kombinere det enten med mine sorte plateau fra Vagabond, min Sif Jakobs ring, Wishbone-halskæde og min lille taske.

Stjernen på billedet er fra Grünbag, som jeg fik sidste jul :)



Inde i Magasin fik jeg prøvet blusen i bordeaux fra Acne, så that is not what I want alligevel, godt den blev prøvet, alt for kort efter min smag, men farven er stadig Åh så smuk!
God lørdag og søndag til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar