onsdag den 30. november 2011

Farvel gamle arbejde, hej nye...

Kan I huske at jeg fortalte at der var sket noget fantastisk, men at jeg ville vente med at fortælle det? Jeg har fået nyt arbejde!
Jeg sagde i dag farvel til mit gamle job, det var en lidt trist dag, jeg har elsket mit job og mine kollegaer, men måtte videre, da dette job desværre kun var midlertidigt.
Alle mine kollegaer har bare været fantastiske i dag, kommer virkelig til at savne Jer alle sammen!
Jeg fik en masse dejlige minder med og et overvæld af gaver - det var lidt ligesom juleaften! Og dog, var noget sørgmodig og lidt trist over at forlade dem alle, det har jo været mit andet hjem, man er der jo 8 timer om dagen. Nåh ikke mere om det, blir helt trist igen...
Imorgen starter jeg på nyt job som bogholder og det glæder jeg mig meget til! MEN er selvfølgelig og så meget nervøs, men mon ikke det går over :) Det blir fantastisk at prøve noget nyt og møde nye mennesker.

Her kan I lige se alle mine fantastiske gaver og endnu engang TUSIND TUSIND TAK til mine dejlige kollegaer!
Avvento, Studio Arhøj og Ditte Fischer
Snemænd fra Medusa
Smukt juletræ
Chokolade lakrids og produkter fra Badeanstalten
Fingerring med ugle - så cute
Og til sidst små grå julemus
Imorgen er det den 1. december UUUH så er det snart jul! Happy Christmas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar