fredag den 18. november 2011

En uge i ord og billeder

Det har været en skøn uge, der er sket en fantastisk ting! Men men, det er hemmeligt lidt endnu...

Igår var jeg med en veninde ude og se en lejlighed, krydser fingre for, at hun får den. Vi valgte at tage ud og få noget at spise, her valgte vi den nye café på Nørregade, COM-FORT, hvor jeg fik Aarhus' bedste burger - i hvert fald ifølge mig selv. Det var en burger med Pulled Pork, coleslaw og grillsauce. Udover burgeren fik vi salat, sodavand, pommes frites og 2 valgfri dip for 149 kr. Total lækkerheds lækkerier!





Da jeg kom hjem gik jeg i krig med mit BO BEDRE sammen med et ekstra bla. Blev lokket af en sælger for 2 uger siden, og hun gav mig et virkelig godt tilbud, uuuh er så svag...


I dag var jeg ude og finde en speciel fødselsdagsgave og julegave til min veninde, der bliver 25 år på søndag... Ingen kanel til hende - vi er søde ved hinanden, men den kan jeg selvfølgelig ikke afsløre her, det siger lidt sig selv.

Jeg købte og så en lille ting til mig selv, som jeg tænker skal bruges til julefrokosten med jobbet. Ved ikke om det er tilladt, men jeg mixer altså mine smykker. Earcuff'en er fra MOSS COPENHAGEN.


Her til aften var jeg i det kreative hjørne.  Jeg begyndte at tegne, det er længe siden jeg har gjort det, men
det er bare så dejligt afslappende og her er resultatet.
Dette er en inspiration fra Café Slabberas' hjemmeside

Resten af aften står vist bare på at se tv, hvis der ellers var noget. God fredag aften til alle!

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne bestille en tegning i bytte for neon stjerner :)

    SvarSlet
  2. hehe så smart du er ;) det tog mig riiiimelig lang tid, men who knows måske der falder en af på et senere tidspunkt;) det er jo snart jul

    SvarSlet