fredag den 4. november 2011

Hello CPH, goodbye Aarhus

Ih så er det i dag, turen går til CPH! Glæder mig som et lille barn.
Weekenden står på en masse, Press Photo 2011, Klampenborg Dyrehave, shopping, hygge, cocktails, øl... ja listen er lang. Allermest glæder jeg mig til at være sammen med min dejlige veninde, hun er savnet og sidst jeg så hende, tror jeg næsten må være en gang i august, så det er virkelig lang tid siden!
Jeg har desværre fået en virus, som resulterede i, at jeg blev nødt til at tage hjem fra job igår, og det er ikke noget jeg gør normalt, men havde det elendigt! Sov nogle timer da jeg kom hjem og synes faktisk at jeg havde det lidt bedre i aftes...
Her til morgen, har jeg det sgu bedre, så det er dejligt :) Tasken er pakket og Aarhus, vi ses på den anden side eller det vil sige på søndag!

HELLO COPENHAGEN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar