tirsdag den 27. december 2011

What a day eller noget...

Jeg er simpelthen så træt, det er sgu lidt hårdt at komme på arbejde igen også selvom man kun har haft en forlænget weekend...
Min dag er gået med at bogføre og taste og ja jeg elsker det sgu! Kom hjem, efter at have handlet, og så fik jeg støvsuget og lavet mad til mig selv, og synes sgu jeg var kreativ, fik porcheret laks med hytteost og hjertesalat namme nam.
Mens jeg stod og lavede mad, kom jeg i tanke om en af de bedste julegaver jeg fik - og som jeg helt har glemt at dele med jer! Nemlig en tur på SPISE MED PRICE's restaurant i København IIIIIIIH! det blir SÅ fantastisk, glæder mig til at dele denne aften med en skøn veninde, glæder mig til 2012 - det blir kun bedre og bedre!
Fik shoppet lidt på nettet og fandt denne metallic strik fra VILA, som jeg forhåbentlig modtager meget snart.
Fredag står den med shopping med en veninde og ja, jeg skal indrømme, at jeg måske ikke er sikker på, at jeg vil have den kjole på jeg har købt til nytår, da jeg lige pludselig har fået noget andet i hovedet.. men hey sådan er det jo.. Jeg tænker en brodeaux farvet skjorte, ligesom den jeg har i sort fra mbyM, og så nogle mørkeblå strømpebukser, men hmm lad os nu se.........Det er måske lige lovlig vildt?

P.S. Undskyld alle mine "hmm" og at dette indlæg flyver og farer lidt rundt, men er overtræt og mit hoved er fuld af tanker lige nu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar