lørdag den 10. december 2011

Færdig finito bambino

Så blev de sidste julegaver købt, YES! nu er jeg bare helt færdig og kan slappe af og nyde livet igen...
Synes det er lidt af en kamp at rende rundt inde i byen, der er alt for mange mennesker og det går simpelthen for langsomt, altså jeg går også langsomt, men ikke så meget og de flytter sig overhovedet ikke... ved godt det skal være hyggeligt at købe julegaver, men når folk ligesom spærrer for en, så blir man sgu lidt gal argh.

Udover julegaver fik jeg fat i et par støvler og to ledringe i kobber fra Pieces, støvlerne kostede kun 150 kr. og de er så dejlige at have på, men de kræver vist en lidt tyk sok, hvis jeg skal kunne rende rundt i dem her til vinter.

I aften står den på flæskesteg hos min veninde og hendes forældre namme nam... kan næsten dufte den mmm, god lørdag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar