mandag den 26. december 2011

På fuld mave

Puh sikke en jul, min mave er SÅ udvidet, at jeg ligner en gravid... måske popper navlen også ud, who knows?
Ej, men er jeg den eneste der føler at hun har spist lidt for meget eller rettere bare for meget!?
Trods udvidet mave, havde jeg en fantastisk juleaften hjemme hos min mor sammen med familien, og fik alt hvad jeg kunne ønske mig! Her er et lille udvalg.

Fik den fineste skål fra Kähler, den matcher min vase derfra samt spøgelser fra Studio Arhøj og en porcelænsugle fra Södahl.

Fik også disse vinterboots fra Pavement og en smuk pude, plus en masser andre ting!

Lige nu ligger jeg og slår mave igen igen pga Pringles, glædelig bagjul herfra imorgen går det løs på job igen igen.
Jeg har forresten fundet min nytårskjole, mangler bare en hat og en overdel, så er jeg klar. Mere om den senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar