onsdag den 18. september 2013

København [i alt dens skønhed]

Jeg elsker København! Specielt når solen skinner :-)


Jeg startede dagen med morgenmad hos min søster, hendes kæreste, en unicorn og en legomand ;-)





Planen var jo, at vi skulle på Louisiana. Men når vejret er godt, bliver man jo nødt til at leje en cykel, nyde København og tage på kanalrundfart i strålende sol :-)


Her har vi hingsten ude ved DR Byen


Og her har vi mig, dog en anelse kortere, end jeg er i forvejen, ude i DR Byen og den enorme golfkølle (eller hvad det nu er).


En øl på The Bird and the Churchkey efter maden.





Meget senere lørdag aften... Sjove drinks på K Bar


Og til slut søndagshygge inden regnfuld bustur hjem :-)

Tusind tak for en skøn weekend min dejlige storesøster Lisbeth <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar