søndag den 29. september 2013

Den Gamle By

Igår lørsdag var min veninde Diana og jeg i Den Gamle By. Og hold nu op, hvor er det mange år siden, at jeg har været der. Jeg tror det er 10 år siden, men hvor var det hyggeligt og sikke fin den nye 70'er bydel er blevet :-)

Jeg skal beklage billedspam på forhånd, men det var bare SÅ godt :-)!


Mad over bål er aldrig dårligt


70'erne


De smukkeste Dahliaer i gartneriet


Sultne gæs foran bageren Hihi


Stedet hvor vi spiste frokost - og så i efterårssolen


Håndmadder


En bygning på Torvet





Radio & TV forretning. Hvem kan ikke huske den farvede underlige cirkel der kørte indtil der var fjernsyn i TV :-)


Goodieskabet i 70'erne


Det skønneste komfur


Det obligatoriske køkken i 70'erne, hvor man selvfølgelig drak cirkelkaffe ;-)


Venteværelset i doktoren


Elsker møblerne i 70'erne!








Plakatmuseet i Den Nye By


Mine fund fra Den Gamle By.

Hvis I ikke har været i Den Gamle By, så se at komme af sted.
Det er helt sikkert et besøg værd, specielt Bageren hehe ;-)

2 kommentarer:

  1. Den Gamle By er så hyggelig! Var der i foråret, og synes simpelthen det var så bedårende - bare husene alene er jo så fine. Og både porcelænsbutikken, plakathallen og Tv-shoppen med de gamle retro-kasse-fjernsyn, var helt og aldeles dåneagtige. Mest af alt, var jeg ved at falde i svime over det gamle legetøjsmuseum. Hvor var det dog uendeligt sødt (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hey Anne

    Plakatmuseet var helt klart også mit yndlings med undtagelse af Bageren self ;)

    Men der var bare så hyggeligt derinde og man føler lidt af man går i en 'anden tid', også selvom ringgaden ligger lige på den anden side :)

    Mit bedste øjeblik var helt klar inde i legetøjsmuseet med spejlet der gør en høj og tynd hehe ;)

    Hav en dejlig aften!

    Pernille

    SvarSlet