søndag den 8. september 2013

De sidste par dage




Mig torsdag aften i et forsøg på at være mere tone-i-tone eller?;-) følte mig meget fashionable og cheetah agtig


Min veninde og jeg gjorde vores negle klar til fest med arbejdet


Friday with champagne inden fest... Eller rettere Asti fra Netto ;-)


Mig i mit stiveste puds - short legs og virkelig bred røv. Habit/H&M // bluse/Second Female // bukser/Pieces // sko/Designers Remix


Mit tøj i papegøjeperspektiv


Rigeligt smør på CastenSkiold


Borddækningen plus det lækreste mad :-) awesome dessert mmm








Igår var jeg ude at servere... Med tømmermænd pyh... Min mad bestod af vanilleis med jordbær, skinke og en rød pølle, i den rækkefølge selvfølgelig.
Men se lige hvor flot den skinke er!


Dagen idag har stået på rengøring og så har jeg spist Love Pops og set New Girl. God og afslappende søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar