søndag den 11. august 2013

Weekstergram

Jeg er virkelig en dårlig blogger, men det er sgu liidt hårdt at komme tilbage på job efter ferien og så til og med til en månedsafslutning!

Så I får lige ugen der gik... Igen igen


Mandag Pho Ga


hygge med min veninde Maiken og meget colorful food aka multibønnesalat, rødbede/feta salat og hvidløgsroast


Pho Ga hos min dejlige storesøster i fredags


Breakfast at T...home not Tiffanys


Mig igår lørdag på vej hjem til min veninde Diana. Vila/cardigan // H&M/bluse // Saint Tropez/shorts // JustFemale/bumbag // Fafafa/halskæde








Lækker mad og dessert hos Diana igår


En enorm chip


Ribsdaiquri - not good, not good at all! Den var så sur puuh


Peter André on the stereo eller IPad


The Real Deal and the one and only Strawberrydaiquiri :-)

Tusind tak for en skøn aften Diana! Og de mange grin ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar