tirsdag den 20. august 2013

Mit tvhjørne

Jeg får til tider lidt fnidder (eller hvordan det staves ;-)) af alle de ting, keramik, krims krams etc. jeg får købt og samlet ind til tider... Så jeg rydder tit ud, gemmer væk og får lidt mere orden i det.

Mit største rod, det synes jeg ihvertfald selv, at det var, er tvhjørnet.
Generelt er et tvhjørne aldrig særlig pænt og ens tv er satme også grimt eller det er mit. Det er godt nok et 'flad'skærmstv, meeen det er et, jeg har haft i 10 år eller der omkring, så helt kønt er det ikke ;-)
Men nok om mit tv, fordi jeg har lavet lidt om, så her kommer lidt detaljer. Jeg er glad og tilfreds!


En farverig kasse fra IKEA til at skjule ledninger og en masse andet l o r t


Min elskede teaktræskommode/tvmøbel


Mine skønne Kristian Vedel birds


Min Ditte Fischer affaldsvase og areaware balancing blocks


Min clamp lamp fra HAY, som jeg har været så heldig at få fat i, inden de tog den af markedet!


Min Kasia Lilja illustration


Oy Oy basket, så bliver brugt til at skjule alle mine blade ;-)


Hele looket


Teakkommoden igen igen - elsker den


Mit yndlings keramik


Og til sidst min plakat fra Selected, så er kommet ind i stuen i stedet for soveværelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar