torsdag den 15. august 2013

De små ting

Det er de små ting i ens hverdag, der gør en glad. Det kan være ens børn, kunst, nyvasket sengetøj, ens hund, en god kop kaffe eller at lave mad... Hvad som helst :-)

Disse ting er nogle af mine yndlings fra min hverdag.


Kyllingesuppe med puylinser (bare suppe generelt er lækkert og nemt;-))


At få gaver af ens veninde


At finde guld til storskrald, jeg mangler blot en hynde til dette pragteksemplar fra Swedese.


Gaverne fra min veninde Dorte


Spaghetti med kødsovs


Lidt mere guld fra storskrald. Hihi jeg synes den var lidt sjov, og tror min dejlige niece Isabella skal have denne. Da hun er stor fan af Ariel ;-)


Risotto med svampe og chorizo





Bland selv slik


En gammel halskæde fundet i gemmeren. Denne er fra Vibe Harsløfs kollektion Fafafa


Det nye Alt Interiør


En af mine mange Ghosts fra Gaarmann og Arhøj


En meget træt Gizmo


Kunst af min mor og Therese Sennerholt


En lysende kanin, man er vel lidt barn stadig ;-) jeg husker ihvertfald tydeligt, at jeg havde sådan en lysende ting man kunne sætte i stikkontakten, også lyste den hele natten og passede på mig. Den forestillede Joakim Von And haha :-)


Blomstrende persille i min indflyttergave fra min skønne storesøster Kristina


Køleskabsart som min sødeste niece har lavet til mig og et gammelt billede af Gizmo :-)


Iskold hyldeblomstsaft inden sengetid - serveret i et syltetøjsglas


Og til sidst nyvasket sengetøj. Mmm duften af vaskepulver og frisk luft er bare det bedste!

Hvilke små ting i hverdagen elsker I?

1 kommentar: