mandag den 17. december 2012

New in

Jeg var jo i København og besøge min dejlige søster, og her fik jeg sørme shoppet lidt:-)








Den fineste ring og øreringe fra Maria Zabel, som jeg købte i Superlove, hvor min søster arbejder. Jeg ser liiidt træt ud på billede nr. 2, sorry about that;-)


Jeg købte også disse fine servietter. Neon magasin/servietholderen er fra Neon Living.





I Magasin købte jeg disse to små vaser til den nette sum af 25 kr. for dem begge! Og en masse firkløvere for good luck, de er fra Raumgestalt





Det sidste jeg fik købt, var denne lækre strik fra Cindstory, som jeg fandt i Moss Copenhagen. Den er allerede blevet min yndlings, med sine smukke brune, sorte og guld farver.

Der kommer et indlæg senere med min tur til København :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar