fredag den 21. december 2012

Ferie!... Og tuna

Igår fik jeg ferie, yeah! Skal dog arbejde mellem jul og nytår, men hey fuck det, JEG HAR FERIE!

Så der blev fejret med tunmousse, som jeg fandt en rimelig nem opskrift på hos Grydeskeen og rødvin... Selvfølgelig ;-)

Tunmoussen bestod af


Lidt salt, peber, mayo, tun (dah) og lidt ristet brød og voila


Tunmousse med lidt rejer på toppen og ej forglemme


Rødvinen.

I aften kommer min veninde og hendes forlovede (hihi, blir aldrig træt af at sige det) til mad og bytte julegaver


Vi skal have min hofret Coq au Vin.

God fredag!

2 kommentarer:

  1. Tunmousse med rejer går aldrig af mode, og særligt ikke i selskab med rødvin B-)

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hihi det var lige mine tanker, manglede bare lidt dild, så var retten komplet. Og ja rødvin er bedst til denne ret;-)

    SvarSlet