lørdag den 29. december 2012

Fredag

I anledningen af det snart forstående nytår, mini ferie og ja bare fredag. Havde jeg besøg af min bedste kammerat og hans kæreste til middag. Menuen stod på hvidløg, hvidløg og hvidløg aka hvidløgsflanksteak, tzatziki og rodfrugter med hvidløg og selvfølgelig rødvin, Baileys og hvidvin.









Bagefter så vi Harry Potter and The Deathly Hallows. Pyh jeg hyler sgu altid, når jeg ser filmen hehe:-)

Idag har jeg været ude og finde nytårskjolen, og jeg fandt en... Tror jeg ihvertfald. Jeg skal bare lige høre mine søskendes mening, når de kommer imorgen:-) kjolen er ikke noget særligt, men jeg er heller ikke til så meget diller daller. Jeg er mere til en simpel kjole og en masse statement smykker til kjolen, i stedet for, det er mere mig:-)

Har I fundet "kjolen"? Nytår er sgu lidt latterlig, hvis I spørger mig. Alt for mange forventninger og egentlig, er det bare en aften, hvor man fester med hat på ;-) hehe

1 kommentar:

  1. Elsker dine servietter :) glæder mig til i morgen - undskyld jeg ikke kunne snakke i dag men var på udsalg med begge s i Århus uden strøm på mobilen :S glæder mig til at se kjolen den er sikkert super fin :)

    SvarSlet