fredag den 17. februar 2012

Weekend

Så er det blevet weekend, eller rettere fra imorgen er det weekend, skal lige have overstået noget overarbejde og derefter står aften på 25 års fødselsdag for min kammerats kæreste! Har været inde og købe gave til hende i dag og så faldte jeg lige over lidt til mig selv, typisk mig...

Et postkort fra Bob Noon, synes de er så skønne og sjove!


En glødepærer til min lampe, ih det er simpelthen for hyggeligt.

Og endnu et spøgelse til familien, jeg kan bare ikke lade være;-) alle ting er købt i Decorate Shop i Jægergårdsgade.

Faldte over denne bluse/kjole i H&M til 179 kr! Den er fra deres BB kollektion, men den er oversize for mig og det kan jeg godt lidt, og så er den super smuk!

Resten af aften står på X Factor og det nye KÆMPE Eurowoman.

God fredag derude og god weekend!

1 kommentar: