torsdag den 9. februar 2012

Chris Macdonald, hygge og CPH

Sikke en dejlig uge det har været, har fået min dejlige bløde strik fra Top Shop,



hørt Chris Macdonald fordrag, og jeg skal da lige love for, at han er morsom! Det var lige som at være til et stand up show, har aldrig grint så meget! HUA - som Chris ville have sagt (ja vi er på fornavn) ;) haha


I dag har jeg spist og hygget med en veninde, puuh stinker rimelig kraftigt af hvidløg...



Mmm gode bøffer!

Imorgen går turen til CPH, og jeg glæder mig så meget til at se min veninde! Turen står på shopping fredag og om aften skal jeg... bam bam bam (bongo-tromme-hvirvel)... på BRDR. PRICE'S restaurant! DAMN! Det blir en milepæl i mit liv!
Lørdag skal min veninde og jeg spise frokost på Told&Snaps, der findes jo ikke noget bedre en smørrebrød hehe. Ellers står weekenden bare på rent hygge med min dejlige og fantastiske veninde!

Hav en dejlig weekend!

PS Husk RIGELIGT SMØR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar