søndag den 27. oktober 2013

Weekend weekend weekend

Min weekend startede en smuuuule dårligt med et fladt bagdæk, argh det er bare det værste... Heldigvis var min veninde Diana rigtig sød, for hun ville gerne hente mig, så jeg kunne komme på arbejde :-)


Se hvor smuk en morgentrafik kan se ud





Fredag aften skulle jeg til kandidatfest, min dygtige og seje veninde Kris er nemlig blevet Cand.jur og det startede med lidt mad hos mig og så blev hun fejret på Eforen (Uni's kollegiebar). Der var happy hour, så 2 cosmos for 35!!!! Pyh blev godt nok også rimelig fuld...


Min smukke søster fra København var også hjemme, og se lige de fineste gaver hun havde med til mig :-)


Lørdag eftermiddag var min faster forbi med min stol og en lille kage








Lørdag aften var jeg inviteret til mad hos min bedste kammerat Martin og hans kæreste Maria. Læg lige mærke til den awsom(m)e kork taburet!

I dag har jeg hygget hjemme hos min veninde Diana med bubblebrunch





Hjemmelavet stenalderbrød/palæobrød mmm, FUCK det var godt!


Æg, bacon og frugt


Min tallerken med alt godt fra morgenbordet plus koldpresset æblejuice og Cava.

Skøn weekend <3

PS På fredag tager jeg til Hamburg på en 1 dags shoppetur, nogle tips derude?

1 kommentar:

  1. Tá ikke på kanalrundfart/sightseeing medmindre du gerne vil se containere MANGE containere!
    Carina ;)

    SvarSlet