søndag den 20. oktober 2013

Min #efterårsinstagramoferie

Wow sikke et hashtag ;-)

Jeg havde valgt at tage et par feriedage for at besøge min veninde Tine i det nordlige. Nærmere betegnet Hjallerup, nærmere betegnet landet, da de bor 10 km udenfor Hjallerup og ned ad 1,5 km grusvej ;-)


I min ferie har jeg leget lidt med marblecam app'en


Spist de friske af de mest fresheste æg hver morgen. Disse er lagt af min venindes høns. Uhm. L(æg) lige mærke til farverne og min joke hihi ;-)


Min veninde og jeg var i Ålborg om torsdagen og der hentede vi mad fra Lemongrass. Maden var helt fin, men deres bubbletea... OMG! Det smagte SÅ godt! Tror næsten - kun næsten, at jeg vil påstå, at det smagte bedre end Coca Cola Light (and I am a huge fan)


Til dessert fik vi cupcake fra Kageri'et - pretty pretty


Landlig hygge med italiensk mad uhm


Et glas Asti og Sex and the City


Gizmo hyggede sig også vældigt


En ordenligt trøffel eller romkugle om man vil - vi er jo i Ålborg ;-)


Min venindes hund Nelly - en rigtig puttehund


En god slutning på en dejlig landlig ferie - en Baileys i crystal :-)

Håber I har haft en ligeså skøn ferie som jeg!

2 kommentarer:

  1. Jaaaa, romkugler! Lyder som en dejlig tur til det nordjyske B-)

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hihi nej nej trøffel ;-) og det var en dejlig forlænget weekend :-)

    SvarSlet