søndag den 1. september 2013

Weekenden

Traditionen tro, når det er weekend for mig, står den på hygge, mad og marked. Og når det er PayDay, så står den også på lidt shopping ;-)


Flødekartofler (uf hvor er det bare alt for lækkert) og lam ved min veninde Carina om fredagen

Igår stod den på shopping med min veninde Diana





Lækker frokost på Slap Af med fries on the side


The goods :-)


Den smukkeste leopardbluse for Moss Copenhagen


Den smukkeste røde/orange agtig bluse fra Monki


Og så fandt jeg denne smukke bluse fra Second Female, som vil passe perfekt til på fredag, når jeg skal ud med mit arbejde at spise :-)


Efter en 7 timers lang shoppetur, så har jeg brug for slik og chips - and lots of it ;-)


Og sådan her slutter man aften af - crazy as a vampire in Twilight!

Idag har jeg været til bloggerlopper, der er arrangeret af Leizyb, Hvorkragernevender, midtimellem, Thevintagehausfrau, Heltogaldeles, Rumlighed og Fruschou, og Ingerslev Boulevard marked med min søster.



Til Bloggerlopper købte jeg denne fine Germanyvase (den store lyseblå/lyselilla) af Leizyb


På Ingerslev Markedet købte jeg, sammen med min søster, denne fine stol, hun har den anden ;-) og elsker den! Den minder lidt om Safaristolen - en lille smule ihvertfald.

I aften står den på varm hokaidosuppe - man kan vist ikke andet i det her vejr :-)

Håber I har haft en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar