fredag den 27. september 2013

Hverdagsglimt

Ugen der gik i ord og billeder





Kreatid med blæk og rødbede om mandagen





Den smukkeste morgen om onsdagen


Fejring af min veninde Mettes fødselsdag - her ude at spille frisbeegolf. Hvis I ikke har prøvet det, skal det absolut prøves! Jeg synes ihvertfald, at det var awesome - og så selvom jeg ikke vandt ;-)





Fødselsdagsmenuen stod på ossobuco og chokolade mushie mushie tærte


Hjemmehygge med det nye altinteriør og tømkøleskabetmad bestående af rødbede, forårsløg, squash, løg, tomat, bacon, kylling og broccoli on the side... Og selvfølgelig fløde ved - ej forglemme ;-)


Dagen idag skulle være stået på shopping, men ak ingen vinterstøvler til mig. De små størrelser var allerede rippet i Magasin. Piv! Og der var endda 20 pct... Så nu varmer jeg mig på en dejlig mormorsuppe :-)

God fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar